My Blog :)

Monday 13 June 2011

Kembali Setelah Pitam 4 Hari ~ :D

As Salam ~
isk rasa pelik plak , asal la aku asyik hapdep blog time tgah malam cenggini , berpuaka sungguh blog aku ni. hehhee. *cehh! mcm la byk sgt blog yg aku hapdep padahal baru nak masuk yg kedua ni, kui3
tak kesah la wei~
Kini aku kembali setelah pitam 4 hari, bajet mcm betol2 je pitam, padahal mencari point utk di hapdep kan. lalala.
tp ceq xde la point2 tu, suma secara spontan je.
isk apa ntah ceq nak bgtau *apa kena dgn aku ni , jap aku jap ceq .
hahahhaha
Actually, selama 4 hari aku pitam, aku tatau apa aku nak buat start ari jumaat sampai ari isnin *hari ni dah masuk selesa okeh !
aku cem ntah , malam minggu je besh. hahahaha
tiap2 malam besh bg aku . tp tak kesah la beb.
asalkan aku dapat tido .
*apa yg aku nak citerkan sebenar nya ni. hehehe.

itu saja yg aku nak hapdep. ntah apa2 kan.?
smua wad la pnya pasal ni , aku blur tatau nak hapdep apa .
pitam lagi la mcm ni.
Je t'aime Blogger ;P


6 comments:

  1. hahahaha... nama aku kuar lagi.. try2 la link kan masukkan video dari youtube... untuk hiburan di malam hari.. ini adalah buku yus.. pandai2 la yus tulis.. slow2 tgk blog kawan2 yeee.. meh sama2 kita baca blog kawan2 kita dan comment mesti dia suka.. mcm yus juga.. aswad suka walau tak ada isi.. heheh tq yus.. cite la pasal penyu dalam kete :D

    ReplyDelete
  2. hahahha. mood pitam lagi. mcm mana nak hapdep. lalallaa
    saja ja mention nama wad , sbb anda saya terjerumus ke kancah ini. lalallaa
    next time ceq nak try semua benda tu.

    agak keterlaluan la blog ni. err~

    ReplyDelete
  3. awat pulak... comel paaa.. sooo sweet... mcm penyu sedih

    ReplyDelete
  4. bukan penyu sedih la. penyu innocent. grrr

    ReplyDelete
  5. ye laaaa... kena sebut penyu innocent grrr,,,,,

    ReplyDelete
  6. mane la cite cite seterusnya... kehidupan harus diteruskan echi... cayok cayok :D

    ReplyDelete